søndag 4. oktober 2009

Bildene jeg har lovet dere!

Her kommer det noen bilder, som jeg har lovet. Mange ble det ikke, noen er vel bedre enn ingen?!
Det ble ikke til at jeg lagde muffins i dag, jeg har vært for slakk rett og slett. Men jeg er konstant godtesyk så jeg har veldig lyst på muffins akkurat nå!!




Ronja og Rianna lager muffins :)



Her holder de lillebroren for første gang !




Nå skal jeg bare ligge på sofaen å slappe av frem til jeg skal legge meg. Rekner med det ikke blir så lenge til. I morgen er det mandag, jentene skal i bhg og Joachim begynner på jobb igjen. Det blir utrolig rart å ikke skulle ha han her om dagene lenger.

I løpet av uka har jeg et håp om at jeg skal bli så frisk at jeg kan reise til byn å shoppe sammen med Silje Helén. Ungene har fått en del penger i det siste som jeg skal kjøpe noe til de for, så det er på tide jeg får gjort det! Og det er vannvittig lenge siden jeg har shoppa noe som helst, så jeg kjenner det skal bli gøy å få gjort det igjen, altså! Så det er bare å krysse fingrene for at jeg blir bedre i løpet av uka!

1 kommentar:

  1. herregud å nydlige barn du har altså :D ... to store flotte jenter og en liten flott gutt ^^ det er til å være missunderlig på :D

    SvarSlett