søndag 4. oktober 2009

Hard natt...

Det har vært en kjip natt. Jeg har hatt feber og nesten ikke sovet. Har våknet med jevne mellomrom av at jeg frøs. Utrolig travelt. Men Joachim tok jentene når de våkna så jeg og Marcus fikk sovet lenger. Det gjorde godt. Når vi stod opp tok jeg paracet, så ble alt mye bedre! Joachim og Jentene har laget muffins i dag, det var utrolig godt og det er ingen muffins igjen. Det var en slik ferdigpakke og de blir det jaggu ikke mange muffins av altså! Men jeg lurer på å lage hjemmelaget muffins litt senere i dag.

Nå føler jeg meg egentlig ganske bra, så jeg gjør litt husarbeid. Akkurat nå har jeg et tonn med klær som skal brettes sammen. Det er egentlig ganske kjedelig! Men det må jo gjøres.

I kveld når jentene har lagt seg skal jeg få lagt ut noen bilder. Gled dere=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar